Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання учнів. Зокрема:
- зрозумів, як правильно створювати списки використаних джерел;
- розглянув, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- оцінив Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- створив форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
- переглянув План вивчення теми та вніс до нього відповідні зміни;
- спланував, як учні будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах;
- обговорили з колегами закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
Багато цікавого дізнався про авторські права та процедуру створення електронної пошти та умов друку в інтернеті учнів. Зробив для себе помітки, як правильно занотовувати ресурси, використані під час створення проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар