середу, 11 березня 2015 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». А саме:

  • поділитися з колегами прикладами учнівських робіт;
  • обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
  • проаналізувати інформацію про те, як учні будуть  самі проводити оцінювання;
  • доопрацював  план оцінювання та форми для підсумкового оцінювання;
  • переглянув та оцінив приклади учнівських робіт;
  • вніс зміни до Плану вивчення теми.
        Для себе зробив помітки як правильно створювати форми для оцінювання учнівських робіт, занотував цікаві ідеї, що стосуються покращення прикладу учнівської роботи, та вніс до неї зміни. Спілкування з колегами принесло кілька нових ідей, які можна застосувати під час виконання проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар