четвер, 12 березня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія


      Цей модуль допоміг мені зробити висновки про те, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційного підходу у навчанні. Учні мають бути активними у навчанні. Вони повинні самі встановлювати реальні для досягнення цілі та визначати і знаходити доступ до джерел інформації, необхідних для досягнення цих цілей. Вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої  дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей. 
         Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.  Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:  зміст, процес, результати, навчальне середовище.
         Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
         Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 
         Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання і як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізував шляхи здійснення диференціації навчання учнів.  Створив інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Вніс  зміни в План вивчення теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар